Екипа ђака из Економско-трговинске школе у Пријепољу освојила друго место на Међународнoм сајму виртуелних предузећа у Бугарској

На 21. Међународном сајаму виртуелних предузећа у бугарском граду Пловдиву, екипа ученика и ученица Економско-трговинске школе из Пријепоља освојила је 2. место у категорији најбоља презентација. На сајму је учествовало око 130 виртуелних предузећа из Европе, од тога седам из Србије.

786
0
SHARE

Шесточлани УСБ тим из Економско-трговинске школе је своју предузетничку и маркетиншку идеју представио на Међународном сајму виртуелних предузећа који је одржан од 25. до 28. априла у Бугарској, а за своју презентацију награђен је дипломом и пехаром за друго место.

Mи смо били виртуелно предузеће које се бави производњом и продајом модних детаља и козметичких препарата за жене и мушкарце. Наш посебан производ јесу мушке и женске поклон кутије, односно „гифт боксови“ које смо ми сами креирали. Имамо у понуди и наше индивидуалне производе, а и сами купци су могли да бирају шта ће се у тим кутијама налазити – објашњава Анђела Пантовић, ученица 3. разреда Економско – трговинске школе.

Она је додала да је слоган овог виртуелног предузећа био „Connect“ што значи „повежи се“, јер су хтели да људи те мале поклоне, сувенире, који су били приступачне цене, купе и као знак пажње поклоне другој особи, чиме би се још више повезали са њом.

Нама је важно да се сви повежу, да схвате да ми не желимо само нешто да им продамо, већ да уоче нашу јединственост, иновативност и оригиналност. На овом такмичењу је учествовало око 130 компанија, тако да ми сматрамо да је ово друго место велики успех – истиче Анђела Голубовић, ученица 3. разреда.

Давид Нинчић је додао да су на овом сајму ступили у контакт са представницима Централне виртуелне банке из Аустрије и Немачке, који су желели да им пошаљу неке од својих производа.

Чланице и члан ове ученичке компаније кажу да је ово било изузетно значајно искуство, јер су кроз овј пројекат морали да обједине знања из више предмета и примене их у пракси. Пошто је званични језик Сајма био енглески, била је ово и прилика да се усаврши његово познавање и унапреде маркетиншке способности. Трошкове пута и смештаја су покрили локална самоуправа, Туристичка организација Пријепоља и предузеће Тако, а у разради идеје и њеној реализацији ђацима из УСБ виртуелног предузећа наставници и директор школе су пружили пуну подршку.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY