SHARE

Учитељ Драган Кувељић из Пријепоља је још 2015. године од Удружења „Живојин Мишић“ добио признање за једног од 16 најбољих едукатора у Србији, због иновативног приступа настави. Захваљујући преданом раду и сталном усавршавању, ове године је проглашен за једног од три најбоља едукатора у Србији.

Oве године је изабрано нас троје – колегиница Татјана Марковић Топаловић из Шапца, Катарина Вељковић из Крагујевца и ту привилегију сам имао и ја. Желео бих пре свега да се захвалим свима онима који су веровали у све то што смо радили група „Машта“ и ја. Сви растемо од подршке и она ми је доста значила и охрабривала ме да будем упоран у томе што сам радио, што сам веровао да треба да радим. Ми живимо у тиранији времена и морамо бити спремни да се мењамо. Захвалност за подршку дугујем и телевизији Форум, која је учинила да то што радимо буде видљивије – истиче учитељ Драган Кувељић.

Каже да је његов главни циљ да деца стекну корисна и употребљива, свеобухватна и трајна знања, да уче уз креативност и кроз тимски рад у подстицајном и пријатном окружењу. Да је успешан у својој мисији, потврђују његови садашњи и бивши ђаци, који су најбољи или међу најбољима у својим школама.

Учитељ нас је учио да имамо самопоуздања, да верујемо у себе и развијамо критичко мишљење. Радили смо пуно на општој култури и наравно образовању. Најбитније у свему том је што нисмо ишли у школу са страхом, већ смо волели да идемо на часове – каже Ленка Лазаревић, одлична ученица 4. разреда Средње медицинске школе у Ужицу.

Ученик 4. разреда ОШ „Милосав Стиковић“ Дико Ланговић каже да им је занимљиво што у средини круга у ком седе постоји насликана ветрењача, која симболизује да се човек мора стално развијати, унапређвати своје знање и мењати се кад дувају ветрови, а не градити зидове.

Ивона Дучић, ученица 4. разреда техничке школе у Пријепољу из године у годину ниже успехе на окружним и републичким такмичењима из области електронике, а прва знања стекла је на часовима учитеља Кувељића, за чији рад има само речи хвале.

Радили смо пуно на општој култури, слушали смо различите композиције, сарађивали смо са другим институцијама, ученици из других градова су долазили код нас, учествовали смо на различитим манифестацијама… Учитељ нас је учио како да сами долазимо до закључака, да имамо свој став о датој теми, да радимо тимски – истиче Ивона.

У такмичењу за најбољег едукатора у свету, до краја децембра ће се знати имена 50 којих су ушли у најужи круг, а јавно проглашење најбољих биће у Дубаију.

Поносан сам да сам у том кругу, јер сам цео живот посветио раду са децом и образовању. То је награда за све оне ледове које сам пробијао, за све те негације и оспоравања који су нас пратили у нашем раду. Школа треба да буде место функционалног учења, да не буде сама себи сврха, већ да у њој стекнемо знања која после можемо да употребимо у стварном животу – каже Кувељић.

Најбољи едукатори ће се бирати на основу свеобухватног упитника, компетенција едукатора у виду усавршавања, похађања семинара, издавања књига, чланака у стручним часописима, награда и кратког филма који ће приказати методологију рада на часу.

Више у видео прилогу:

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY