SHARE

За разлику од ранијих година, када обнова није била обавезна, већ је рађена аутоматски, и када је свако регистровано пољопривредно домаћинство обавештење о обавезној обнови добијало на кућне адресе, од ове године захтев за обнову морају да поднесу сами пољопривредници. Том приликом морају доставити све податке који су промењени у односу на стање у Регистру.

Ифет Хамзић, руководилац Службе за пољопривреду ОУ Пријепоље
Сви носиоци регистрованих пољопривредних газдинстава морају поднети захтев Управи за трезор да продуже важење те регистрације. То повлачи са собом одређене повластице, да пољопривредници могу подносити захтеве за одређене  субвенције и регресе, било код ресорног министарства пољопривреде или код локалне самоуправе. Сама техника организације тог продужетка регистрације газдинстава је да сви они који не знају шта се сади на тим парцелама морају у Управи за трезор да узму образац број три, на коме је од раније познато шта су на којим парцелама пријављивали. Уколико је дошло до промене, а највероватније јесте, неопходно је попунити образац како би се право стање водило у Регистру – каже руководилац Службе за пољопривреду ОП Пријепоље Ифет Хамзић.

Давањем неистинитих података приликом регистрације и обнове пољопривреднх газдинстава, а који се тичу обрадивих површина земљишта, газдинства ће сносити одређене последице као што је прелазак у пасиван статус газдинства, а биће ту и казнених мера, каже Ифет Хамзић који сматра да се пољопривредници морају научити да приказују оне податке који су стварни.

Обнова регистрације и пријава промене података у Регистру врши се на основу захтева носиоца породичног пољопривредног газдинства, односно овлашћеног лица. Сви они који у периоду од 1. марта до 30. априла не изврше обнову регистрације пољопривредног газдинства, у наредном периоду неће моћи да остваре право на било какве подстицаје од стране државе.

Опширније у видео прилогу:

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY