SHARE

Техничка школа у Пријепољу била је домаћин радног састанка, намењеног представницима Пријепољске гимназије, Економске и Техничке школе, који је координирала Школска управа из Ужица на челу са Радмилом Марјановић. Сврха састанка била је међусобна размена искуства са циљем унапређења образовно-васпитне праксе када је у питању самовредновање у раду школа.

Самовредновање је јако битан процес у раду сваке школе зато што кроз све своје фазе омогућава школама да, на адекватан начин прикупљања доказа путем методе анкетирања и интервјуисања, дођемо до валидних информација које се тичу рада школа у глобалу, по параметрима у шест кључних области: планирање, настава и учење, образовна постигнућа ученика, подршка ученицима, етос и материјално – технички услови руковођења радом школе. Овај састанак је од изузетне важности за нас представнике школа из разлога што састанком руководи председница Школске управе Ужице Радмила Марјановић, која ће покушати да реши неке наше недоумице и проблеме са којима се сусрећемо у току спровођења процеса самоевалуације или самовредновања у раду школе – истакла је педагошкиња Техничке школе у Пријепољу Адмира Турковић.

Процес самовредновања врши се на сваких пет година и то тако да се у петогодишњем периоду изврши процена свих области вредновања које су дефинисане стандардима квалитета рада установе.

Раније је постојала једна тенденција да се овакви састанци одржавају у континуитету. Међутим, уследила је једна пауза са озбиљним разлогом, јер се чекао нови Приручник за самовредновање о раду школе. Тако да је ово један добар почетак за неки наредни период и да ће овакав вид састанака омогућити школама да унапреде своју васпитно – образовну праксу – истакла је Адмира Турковић.

Састанку су, осим директора све три средње школе из Пријепоља и предствника Основне музичке школе, присуствовали и педагози, односно стручни сарададници школа, као и чланови тима за самовредновање сваке школе.

Опширније у видео прилогу:

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY