Организације цивилног сектора – канал комуникације између грађана/ки и доносиоца одлука

Зашто је важно да грађани и грађанке буду део промена и развоја локалне заједнице и разумеју рад и активности Форума жена Пријепоља биле су теме тродневног тренинга на којима су са водећим стручњаком за односе са јавношћу у Србији Браниславом Чалетом радили чланови и чланице Форума жена Пријепоље и Телевизије Форум.

SHARE

Велики изазов у раду организација цивилног сектора како великих које делују на националном и регионалном нивоу, тако и мањих организација, које су активне на локалном нивоу представљају комуникације, тј, успостављање односа разумевања са грађанима и односа утицаја у интересу грађана са доносиоцима одлука.

Коме се ми то обраћамо, на који начин и како ми то преносимо поруке о свом раду и да ли је то јасно обичним грађанима с једне стране. С друге стране комуникација ка доносиоцима одлука, односно онима који се данас питају о свему. Оно што ЦРТА покушава својим  активностима и овим пројектом јесте  да попуни тај јаз између грађана и доносиоца одлука – истиче пројектна координаторка  ЦРТЕ,  Бојана Џуловић.

Оснаживање организација да развијају комуникационе капацитете како би успешније користиле иновативне технике, алате и канале комуникације циљ на ком ЦРТА ради, како би ове организације допринеле променама и развоју у својим срединама.

Кроз ове програме подршке, конкретно и са Форумом жена Пријепоља, настојимо да повежемо организације са локала са експертима из области комуникације како би направили неке дугорочније стратегије како се комуницира он лајн, на Фејсбуку, Твитеру, инстаграму и оф лајн, односно, како да на што директнији начин комуницирају са грађанима – додаје Бојана Џуловић.

Видљивост активности и отвореност ка грађанима и грађанкама један је од битних сегмената комуникације Форума жена Пријепоља.

Форум жена Пријепоља има један јако ефикасан рад на терену и остварује јако битне резултате у домену рада, демократизацији друштва, односно померању друштва на боље. Није довољно само то радити, има апсолутно смисла и да се то види, не због саморекламирања већ да би допрло до што више  грађана који су битна циљна група – објашњава стручњак за ПР, стратешке комуникације и јавно заговарање Бранислав Чале.  

Због тога је развијање и уређење система комуникације изнутра, односно међу члановима организације и ка споља, односно заједници један од основних стартешких циљева организације.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY