SHARE

Техничка школа овог пролећа итекако има разлога да се поноси својим ђацима, који су на Републичком такмичењу Текстилних школа у Суботици остварили добре резултате. Ученик четвртог разреда смерa моделар одеће Хасан Зековић, у конкуренцији 19 текстилних школа из Србије, освојио је прво место из предмета конструкција и моделовање одеће показавши изузетно знање и умеће у изради шаблона за текстилне одевне предмете.

Овај успех говори о квалитету Текстилне школе у Пријепољу где сам научио да радим и применим знања која сам научио. Тај квалитет се показао на овом такмичењу захваљујући мом ментору Вањи Љујић. Мој циљ током досадашњег школовања је да научим да радим и да имам сигурност у даљем животу. Ту сигурност ми даје компанија „Трендтекс“ која ми је понудила стипендију за даље школовање коју сам ја и прихватио – каже Хасан Зековић.

Запажене резултате оствариле су и Душица Аксентијевић ученица 4. разреда смера моделар одеће, која се такмичила из предмета практична настава и Селма Аљевић, ученица првог разреда смера модни кројач која је у Суботици освојила 4. место из предмета текстилни материјали, што је изузетно значајно јер је она трећи степен, а такмичила се у рангу са ђацима четвртог степена који овај предмет слушају две године.

Учешће али и освојене награде на оваквим такмичењима су веома драгоцене како за школу и наставнике, тако и за саме ђаке.

То је уствари једна потврда да радимио свој посао онако како треба, савесно и одговорнио, да заиста преносимо своје знање на наше ученике, а ови резултати су веома битни ђацима за њихово даље школовање тако да је то на обострано задовољство и нас наставника али и ученика – рекла је професорка предмета текстилне струкеу Техничкој школи Вања Љујић.

Техничка школа и ове године планира да упише одељење модног кројача по дуалном моделу образовања. Освојене награде добар су показатељ да школа располаже изузетно квалитетним ученичким и наставничким кадром, али и добра порука свим осмацима који се још увек двоуме шта да упишу.

Опширније у видео прилогу:

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY