Тим Лимовизија из Економско-трговинске школе из Пријепоља, са бизнис идејом „Code Cart“ учествовао је у финалу Такмичења за најбољу технолошку иновацију на ком су изабране најбоља средњошколска и најбоља студентска иновација. Такмичење се од 2003. године одржава под покровитељством Министарства просвете, науке и технолошког развоја и ово је први пут да учествује нека школа из Пријепоља.
У такмичењу које је 12. октобра одржано на Београдском универзитету учествовало је 15 студентских и 27 тимова средњих школа из 23 града у Србији. Тим Економско – трговинске школе из Пријепоља успео је да се пласира у финале у ком је шест најбољих екипа представило своју бизнис идеју.
Идеја са којом су се пласирали на национално финале, била је заправо идеја коју су покренули њихови другари прошле године. Они су модификовали уређај и проширили му могућности. Уређај се зове Code Cart и поставља се на колица у маркетима и има више функција. Потрошач је у сваком тренутку информисан која је вредност робе у корпи, или да се види садржај емулгатора који се нализи у производу, да се пронаће производ, лимитира износ сухомеснатих производа или кућне хемије на пример. Један уређај који представља будућност у Србији, али и шире – објашњава ментор тима и професор Економско – трговинске школе Ернес Хоџић.
Од априла ове године, од када је такмичење почело, ученици и ученице ове школе су прошли три круга селекције, који су од њих захтевали развијање и усваршавање бизнис идеје. Један од корака у такмичењу било је и креирање спота у ком би се представила идеја и место из ког тим долази. На крају, у финалу, у ком су заузели пето место, имали су пет минута да члановима жирија презентују своју идеју.
За скоро двадесет година, колико се такмичење одржава, ово је први пута да нека од средњих школа из Пријепоља учествује, па је и пласман у финале овако великог и признатог надметања велики успех и за школу и за општину.
Више у видео прилогу: