Градски превоз у Пријепољу саобраћа, али је ретко ко упознат са редом вожње. Ред вожње полазака аутобуса не можете наћи ни на једином логичном месту где би требало да буде, а то су аутобуска стајалишта. То је само један у низу проблема када је у питању градски превоз у Пријепољу, а на листи су и недовољан број полазака и велике гужве у аутобусима у периоду када ђаци иду у школу. Услуга превоза поверена је прибојској фирми„Аутопревоз Јањушевић АД“, а некада давно Пријепоље је имало јавно предузеће за обављање делатности градског и приградског превоза.
Уместо реда вожње на дотрајалим аутобуским стајалиштима у Пријепољу, налепљене су умрлице и разне врсте огласа. Путника који чекају аутобус скоро да нема, нарочито у летњим месецима, када ђаци не иду у школу. И зато чуди зашто се овај превоз назива „градски“ а не „ђачки“, што би било једино у складу са реалним стањем. Током лета се укидају одређене линије, баш из разлога што ђаци не иду у школу.
Да би неко у Пријепољу сазнао за поласке аутобуса, мора да буде информатички писмен да би нашао документ са редом вожње. Друга опција је позивање аутобуске станице у Прибоју, чији је број доступан такође на интернету. И када не да дођу до жељене информације позивају Телевизију Форум како би указали на овај проблем.
Нешто у овом систему не функционише, очигледно.
Око 20 милиона општина Пријепоље на годишњем нивоу даје приватној прибојској фирми „Аутопревоз Јањушевић АД“ за обављање услуге јавног превоза. Услугом нико није задовољан, иако се превоз води као бесплатан. Истина је да нико не наплаћује карте у аутобусу, али 20 милиона динара из џепова свих пореских обвезника свакако се не може подвести под категорију бесплатно. Градски превоз на овај начин плаћају и они који га не користе.
Руководство општине годинама обећава да ће проблем аутобуског превоза у Пријепољу бити решен концесионим актом, а последњи обећани рок за доношење овог документа је новембар ове године. Обављање услуге превоза по овом моделу јавно-приватног партнерства би се решавало на период од пет година.
Организација и начин обављања градског и приградског превоза путника на територији општине Пријепоље је у надлежности општине Пријепоље, што је дефинисано и одредбама Закона о превозу путника у друмском саобраћају, Закона о локалној самоуправи, Закона о комуналним делатностима, као и одредбама Одлуке о градском и приградском превозу путника на територији општине Пријепоље.
И ништа од свих ових Закона није натерало Општину да барем окачи ред вожње на аутобсуким стајалиштима, ако већ није успела да обезбеди већи број линија за превоз путника.
Једина опција је такси превоз који је за многе грађане и грађанке скуп. Тако у општини Пријепоље грађани плаћају дуплу цену јавног превоза – једну коју општина даје приватној фирми из Прибоја и другу коју плаћају таксистима, такође приватним фирмама.
А имало је Пријепоље некада и јавно предузеће за обављање делатности градског и приградског превоза које је још пре 60 година започело пружање услуге градског превоза, а приватизацијом угашено.
Након његовог гашења, светла аутобуса који редовно саобраћају више никада нису засијала на пријепољским друмовима. Данас тумарамо поред пустих аутобуских стајалишта и препуних улица такси возила. Остаје да испратимо који ће резулатат дати тумарање надлежних у Општини у проналажењу начина да се ова област регулише, јер у аутобусу, у ком се они налазе, неко је давно повукао ручну.