Заштитник грађана Зоран Пашалић: Грађани се најчешће жале на имовинско правне проблеме

Заштитник грађана Зоран Пашалић: Грађани се најчешће жале на имовинско правне проблеме

Најчешће оптужбе које су грађани Пријепоља слали заштитнику грађана односиле су се на решавање имовинско правних односа и дуго трајање судских поступака, истакао је заштитиник грађана Зоран Пашалић на конференцији организованој у оквиру кампање „Дани омбудсмана“.

Институција заштитника грађана у Србији постоји десeт година, а у Пријепољу је пре шест година у Бибилиотеци Вук Караџић омогућен „Електронски приступ Заштитнику грађана“, путем скајпа. Укупно је до сада заштитнку грађана из Пријепоља стигло 125 притужби.

„Најчешће се грађани жале на имовинско правне проблеме, без обзира из ког су дела Србије. Такође, незадовољство исказују и због недовољно добре управе. Због лоше економске ситуације у земљи, грађани се жале и на то што немају посао и што немају решено стамбено питање, „ истакао је на конференцији Заштитник грађана Зоран Пашалић.

Већина проблема на које се грађани жале није у ингеренцији локалне самоуправе, рекао је на конференцији председник општине Драгољуб Зиндовић, али да је општина на истом задатку као и Заштитиник грађана, а то је да помогне грађанима.

„Разговарали смо са Заштитником грађана о проблемима који су општег  карактера, а једно од тих питања је управљање отпадом. Договорили смо се да затражимо помоћ од Заштитника грађана у његовом посредовању да дођемо до републичких органа“, рекао је председник општине Драгољуб Зиндовић и потврдио да се и у Пријепољу грађани највише жале на радна права.

Заштитиник грађана се у оквиру посете Пријепољу састао и са члановима општинског већа, директорима Центра за социјални рад и Дома здравља, представницима полицијске управе, Националног савета бошњачке националне мањине и невладиног сектора.

Подели на мрежама
Новинарка

Повезани чланци

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *